دانلود بازی King Arthur II – The Role-playing Wargame برای PC Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود بازی King Arthur II – The Role-playing Wargame برای PC

 

King Arthur II The Roleplaying Wargame یک بازی سراسر هیجانی و استراتژیک می باشد که زندگی حماسی پادشاه قدرتمند انگلستان یعنی شاه آرتور را به تصویر می کشد. این بازی زیبا که نسخه جدید آن به تازگی عرضه شده است توانسته گرافیک خود را بصورت کاملا چشم گیر افزایش دهد و بیشتر به واقعیت نزدیک شود. این بازی هیجانی شما را به زمان فرمانروایی شاه آرتور می برد و شما باید با تمامی قوا و نیروهایی که در اختیار دارید با دشمننان به مقابله بپردازید و سرزمین های زیادی را فتح کنید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید. در واقع این بازی تلفیقی از دو ژانر شهر سازی و ایجاد یک تمدن قدرتمند دانست. در این نسخه شاه آرتور تصمیم دارد زمین های از دست رفته دیگری را به قلمرو اضافه کند و ار آنطرف دشمننان بیشتر و خطرناک تری در کمین امپراطوری و نابودی شما هستند. پس این بار با یک ارتش بزرگتر و یک جنگ گسترده تر روبرو خواهید بود. پس باید تمام نیرو و قوای خود را سازماندهی کرده و با یک استراتژی جدید به نبرد و مقابله به دشمن بپردازید و در عین حال نیم نگاهی به شهر سازی و ساخت تمدن جدید داشته باشید. البته در این بازی نباید با هر پیروزی سر مست شوید زیرا دشمن نیز می تواند با سازماندهی نیروهای خود ارتش شما را نابود کند و در نهایت منجر به نابودی امپراطوری و شکست شما در جنگ شود.

حداقل سیستم مورد نیاز:
Operating system: Windows XP with SP3; Windows Vista with SP2; Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo (2 GHz) or equivalent AMD CPU
Memory: 1,5 Gbyte RAM (XP) or 2 Gbyte RAM (Vista, Win7)
Hard disk space: 16 Gbyte
Video card: ATI 3850 512MB; Nvidia 8800GT 512MB
Sound card: DirectX 9c compliant sound card
DirectX®: 9.0c or higher
Additional: Nvidia (AGEIA) PhysX

 

سیستم پیشنهادی:

Operating system: Windows Vista with SP2; Windows 7
Processor: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz or equivalent AMD CPU
Memory: 2Gb
Hard disk space: 16 Gbyte
Video card: ATI 5850 or greater; Nvidia 460 or greater
Sound: DirectX 9-compliant sound card
DirectX®: 10
Additional: Nvidia (AGEIA) PhysX

 

تصاویری از محیط بازی:

king arthur ii the roleplaying wargame 01 small دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC king arthur ii the roleplaying wargame 02 small دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC

king arthur ii the roleplaying wargame 03 small دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC king arthur ii the roleplaying wargame 04 small دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC

king arthur ii the roleplaying wargame 05 small دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC king arthur ii the roleplaying wargame 06 small دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC

 

source دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، دقت داشته باشید که باید DirectX10 حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ فروردین ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی King Arthur II   The Role playing Wargame  برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

سایر پارت ها در حال آپلود می باشند …

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

دانلود بازی King Arthur II – The Role-playing Wargame برای PC

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود